Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 22, 2013
Image Size
1,022 KB
Resolution
1000×882
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,442
Favourites
216 (who?)
Comments
50

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Dental Care by SrtaAiko Dental Care by SrtaAiko
A little update, sorry for the lack of submissions ;__; ) I've been super busy at uni *dies*
Oh well, even my Dragon can't escape from his regular dental check, tehehe.
Hope you like it!



Media: Colored pencils
Time: +6 hours

Salamandra, Dragón, Axolote, Srta.Aiko © SrtaAiko
Add a Comment:
 
:iconfuiniel:
fuiniel Featured By Owner Feb 3, 2014
Loved it!!! ist good to know hat after all those coockies.. he checks his fangs:)
Can we get a time line on his growing?
that will be sooo cute!!!
I love that OCC of yours!
Reply
:iconsrtaaiko:
SrtaAiko Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yeah! now I can take care of his fangs and all that stuff * 3*
Wow! that's a good idea OAO a time line, hmmm...  I will try to do it <333 
And thank you so much, is the best when people loves your OCs :love:
Reply
:icontehdragonborn:
TehDragonborn Featured By Owner Feb 2, 2014
LOL Hilarious, I love the look on his face 
Reply
:iconsrtaaiko:
SrtaAiko Featured By Owner Feb 2, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hehhe, thank you : )
Reply
:iconbd-estarian:
BD-Estarian Featured By Owner Jan 27, 2014
OMG excellent!!!
So good!!!
Reply
:iconsrtaaiko:
SrtaAiko Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thanks P:
Reply
:iconsirlia:
SIRLIA Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Jjajaajaaja Toca revisión dental para el dragón :iconkonataplz: amo como coloreas, eres una maestra del tradicional
Reply
:iconsrtaaiko:
SrtaAiko Featured By Owner Dec 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Obvio! ninguno se escapará de ello o vó)9
omg, eso es mucho decir ; v;) <333 gracias!
Reply
:icondrakeplatinum:
DrakePlatinum Featured By Owner Dec 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Great job! Everyone should have a perfect mouth hyginie! Seems your dragon disagreeing on involving a dentist in it. :D
Reply
:iconsrtaaiko:
SrtaAiko Featured By Owner Dec 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yup, but he has to! o xó)9
Thank you : D
Reply
Add a Comment: